متن آهنگ دوست دارم این هوارو مهدی جهانی

هم اکنون تکست و متن آهنگ مهدی جهانی دوست دارم این هوا رو |تو رو دیدم دلم از دست رفت| را در رسانه متن تکست مدیا برای شما قرار داده ایم برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

Text MusicMehdi Jahani – Doost Daram In Havaro

متن آهنگ دوست دارم این هوارو مهدی جهانی

متن آهنگ دوست دارم این هوارو مهدی جهانی

تو رو دیدم دلم از دست رفت آخه زیباتر از تو مگه هست
مگه میشه رو تو چشمامو بست
تو یه احساس نابی تو دلم من مغرور به تو عاشق شدم
دیگه نیست حرفام دست خودم
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون ای
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو

متن آهنگ جدید مهدی جهانی دوست دارم این هوارو

تو برام دنیای آرامشی منو با عشق سمتت میکشی
نمیذارم از من خسته شی نمیذارم از من خسته شی
تویی تنها کس این دیوونه تا ابد بی تو تنها میمونه
اینو چشمای تو خوب میدونه
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو
گرفته شهر و بارون منو تو خیابون قشنگه خنده هامون ای
دوست دارم این هوارو خیسی کوچه هارو دستای گرم یارو