متن آهنگ مهریار به نام تنگه دلم

هم اکنون تکست و متن آهنگ تنگه دلم مهریار |میگردم دنبالت لا به لای قصه ها| را در رسانه متن تکست مدیا برای شما قرار داده ایم برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

Text Music Mehryaarr - Tange Delam

متن آهنگ تنگه دلم مهریار

متن شعر و ترانه تنگه دلم از مهریار

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

میگردم دنبالت لا به لای قصه ها
گشتم نبود نگرد نیست کسی مثل ما
تو بیا قانعم کن پریدن کار من نیست و تو بالم شو
بیا تو راهم خب بیا شاید یه انقلابی تو حالم شد
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم
ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم
ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
به موت قسم قول دادمو لفظ اومدم پاش هستم

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

از کجای زندگیم رد شدی که هرجا رو میبینم من تویی
قرار نبود بری اینطوری که بمونه بینمون دلخوری
کجای کاری که من تنهام تو هر جمع
چرا ندیدی واست هر کاری کردم
تو عوض شدی من اون آدم قبلم اون آدم قبلم
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم
ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
بیا بریز شهرو بهم هرچی که شد باهات هستم
ببین چقدر تنگه دلم دست خودم نیست اصلا
به موت قسم قول دادمو لفظ اومدم پاش هستم

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

متن آهنگ جدید مهریار تنگه دلم