متن آهنگ تیتراژ پایانی سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

هم اکنون تکست ترانه و متن آهنگ سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی را در رسانه متن تکست مدیا برای شما قرار داده ایم برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

Text Music Fereydoun Asraei – Meh

متن آهنگ تیتراژ پایانی سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

متن شعر سریال کلبه ای در مه فریدون آسرایی

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

من چه میخواهم مگر خاک سر کوی تورا جز غم آن چشم های ماجراجوی تورا
جز هوای ابری آن چشم های مه شده بی تو یه بغضم که در آغوش سینه له شده
مجنون کن این قلب شکسته را دیوانه کن این جان خسته را
تو دوری و من در هوای تو عاشقم بیا
عشق تو میخواهد دلی که رفت تو موجی و من ساحلی که رفت
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم بیا

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ
در هوای گریه هایم بغض آرام تو بود عشق اگر عشق است تنها در سرانجام تو بود
از خیالت هرکجا آرامش جان خواستم آه از من باز هم از درد درمان خواستم
مجنون کن این قلب شکسته را دیوانه کن این جان خسته را
تو دوری و من در هوای تو عاشقم بیا
عشق تو میخواهد دلی که رفت تو موجی و من ساحلی که رفت
بی تو فقط من با خودم رسیده ام به غم بیا

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

متن آهنگ سریال کلبه ای در مه