متن آهنگ کیمیا مهدی جهانی

هم اکنون برای شما تکست و متن آهنگ مهدی جهانی |غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم| را در رسانه متن تکست مدیا قرار داده ایم برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

Text Music Mehdi Jahani – Kimia

متن آهنگ کیمیا مهدی جهانی

متن شعر و ترانه کیمیا مهدی جهانی

بیا تنهاییامو ببر منو از حالت کن با خبر
منو ننداز هی تو دردسر درو وا کن موندم پشت در
دیگه دردام از حد رد شده بیا واقعا حالم بد شده
دیگه حجم این دلتنگیا تو که نیستی بیش از حد شده
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
تو را یافتم آسمانها را پی بردم
تو را یافتم درها را گشودم شاخه را خواندم
یادت جهان را پر غم میکند و فراموشی کیمیاست

متن آهنگ جدید مهدی جهانی کیمیا

سوت و کور شده شهر و کوچه هاش خاموشه سرده خونه هاش
رو دلم زخمی که مونده جاش کاش نمیرفتی میموندی کاش
دیگه دردام از حد رد شده بیا واقعا حالم بد شده
دیگه حجم این دلتنگیا تو که نیستی بیش از حد شده
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری
غمگین ترین آدم منم تنها تو این عالم منم
اصلا من اون آدم بدم ولی کی قید چشماتو زدم
بی معرفت بودم ولی تو واسم عشق اولی
یادم نده تنهاییو نگذر از عشقم سرسری