متن آهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی

هم اکنون تکست ترانه خودتو برسون برسون بگیرم از کی من از تو نشون ناصر زینعلی را در رسانه متن تکست مدیا برای شما قرار داده ایم برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

Text Music Naser Zeynali – Khodeto Beresoon

متن آهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی

متن شعر خودتو برسون از ناصر زینعلی

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ
خودتو برسون برسون بگیرم از کی من از تو نشون
من دلم بدجوری شونه میخواد با تو یه سقف و یه خونه میخواد
من دلم از دوری خسته شده شاخه ی رز شکسته شده
روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده
خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
برگرد خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
تو نباشی انگاری یه تیکه از قلبم نیست همه چیم بهم میریزه
من دوست دارم دوست دارم دوست دارم زیاد خاطرت برام عزیزه
من دلم از دوری خسته شده شاخه ی رز شکسته شده
روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده
خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
برگرد خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون
بگو تورو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون

ــــــــــــــــ textmedia ــــــــــــــــ

متن آهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی